Tom Ford 2013'ten sonra Noir Eau de Toilette ve 2015'ten Noir Extreme'yi, 2012 yılından itibaren erkekler için Tom Ford Noir baskısına bir kadın parfümü oluşturdu. Kadınları hedef alan yeni kompozisyon, oryantal-çiçek kokusu olan hem şehvetli hem de ilgi çekici bir parfüm. Siyah, opak şişe karakteristik için dar kabartmalı kırışık şekillerle yaratılmıştır. Altın renk tıpa, boyutlarını ve şeklini değiştirdiği gibi, aynı zamanda karakteristik bir tasarıma sahiptir. Tom Ford markasının resmi web sitesinde, kadınlara yönelik yeni baskıda çok fazla açıklama ve kompozisyonun nota bilgileri olmadan sunuldu. 30 ml'lik EDP satışı gerçekleştiriliyor. Böylece Tom Ford, taraftarlarını daha da merak ettiriyor. Reklam kampanyası, moda fotoğrafçısı Inez Vinoodh. Yeni parfümünün reklam yüzü Lara Stone'dur. Bu kokunun arkasındaki burun Sonia Constant.
Bergamot
Portakal
Mandalina
Zencefil
Gül
Yasemin
Portakal çiçeği
Kulfi
Sandal ağacı
Vanilya
Kehribar
KALICILIK
|
64%
|
FARKEDİLİRLİK
|
67%
|
BEĞENDİ
|
60%
|
BEĞENMEDİ
|
40%
|
GÜNDÜZ
|
60%
|
GECE
|
40%
|
Üst Nota
|
40%
|
Orta Nota
|
40%
|
Alt Nota
|
20%
|
İLKBAHAR
|
0%
|
YAZ
|
40%
|
SONBAHAR
|
40%
|
KIŞ
|
20%
|